Jak możesz wykorzystać produkty z własnym nadrukiem do promocji swojego biznesu?
Odzież reklamowa może być dobrą metodą promocji marki. Ważne jest jednak spełnienie kilku warunków i ciekawy pomysł na to, jak wykorzystać chociażby koszulki z logo firmy, żeby efekt był naprawdę ciekawy. Zajrzyj do naszego poradnika, a dowiesz się, dlaczego warto postawić na ciuchy z nadrukami!
Odzież reklamująca firmę – dlaczego warto ją wykorzystać w promocji marki?
Odzież reklamowa tak naprawdę niczym nie różni się od tej, którą kupujesz w swoich ulubionych sklepach i nosisz na co dzień. Mogą to być rozmaite modele ubrań, na przykład kurtek, koszulek, bluz czy spodni w wielu stylach i fasonach, których cechą charakterystyczną jest to, że posiadają na sobie element identyfikacji wizualnej marki. Może to być logotyp (i duży, i całkiem niewielki, na przykład tylko wyhaftowany na piersi), claim (czyli hasło przewodnie) czy każdy inny element, jaki może kojarzyć się z Twoim brandem.
Plusy stosowania odzieży w promocji biznesu można wymieniać bez końca. Najważniejszym z nich jest rozpromowanie marki i zmaksymalizowanie jej rozpoznawalności w wielu różnych kontekstach. Odzież z nadrukiem może też pozytywnie wpłynąć na wzmocnienie więzi pracowników z firmą czy na jej odbiór przez klientów. Jeśli chcesz w pełni wykorzystać potencjał odzieży reklamującej firmę w promocji marki, koniecznie czytaj dalszą część naszego wpisu, z którego dowiesz się nie tylko, w jaki sposób możesz wykorzystać ciuchy z nadrukami, ale też jak je zaprojektować.
O czym należy pamiętać, przygotowując projekt odzieży do celów reklamowych?
Ciuchy z nadrukami, jak już podkreśliliśmy, to świetny sposób na promocję marki – nie tylko efektywny, ale też uniwersalny. Jak możesz wykorzystać wszystkie możliwości, jakie Ci daje? Jak sprawić, żeby odzież zwiększyła Twoje zyski, jeśli nie dosłownie, teraz i tu, to w długofalowej perspektywie?
- Jednym z najbardziej trafionych pomysłów na wykorzystanie odzieży reklamowej jest oczywiście strój pracowników. Przykładem może być polar z własnym nadrukiem noszony przez personel osiedlowego sklepu spożywczego czy koszulki z logo firmy stanowiące bazę stroju mechaników w warsztacie samochodowym. To pozwoli nie tylko zunifikować odzież noszoną przez poszczególnych pracowników, ale też dookreślić i wzmocnić wizerunek firmy, uspójnić go i godnie zaprezentować przed klientami.
- Odzież reklamująca firmę może też przydać się na różnego rodzaju eventy firmowe, począwszy od straganów na festynach i festiwalach, poprzez targi branżowe, a skończywszy na prezentacjach czy udziale w programach i szkoleniach. W takich sytuacjach ciuchy z nadrukami dają podwójną korzyść: umożliwiają pracownikom ochronę prywatnej odzieży, a przy okazji eksponują taką wartość firmy, jaką jest spójna strategia i przemyślany wizerunek.
- Koszulki firmowe czy bluzy z logo mogą być też świetnym prezentem dla klientów, na przykład dodawanym do zakupu droższego towaru bądź usługi albo w ramach gift packów na różnego typu wydarzeniach. Przy okazji warto podkreślić, że od jakiegoś czasu noszenie odzieży reklamowej popularnych brandów jest bardzo popularnym trendem, któremu hołdują nawet zagraniczne gwiazdy. Polary reklamowe, np. firm kurierskich czy koszulki z logo znanych sklepów (patrz kultowe koszulki z logo Fruit of the Loom) są teraz obiektem pożądania fashionistów, poszukiwanym na aukcjach czy w sklepach z używaną odzieżą – wykorzystaj to, zamieniając swoje koszulki firmowe w gorący must-have!
- Analogicznie, trafionym pomysłem będzie też wykorzystanie odzieży reklamowej jako upominku dla partnera biznesowego – na przykład po wspólnie przeprowadzonej konferencji czy targach. To zawsze szlachetny gest, który doceni konkurencja.
O czym należy pamiętać, przygotowując projekt odzieży reklamowej?
Jeśli jednak chcesz, żeby odzież z nadrukiem działała na Twoją korzyść, stawiaj na jakość: ona obroni się zawsze, minimalizując ryzyko kojarzenia Twojej marki z czymś kiczowatym czy nietrwałym. Zamawiaj nadruki u usługodawców godnych zaufania, takich jak my. Oferujemy wysokogatunkowe ubrania cenionych producentów i ponadprzeciętne, trwałe metody nanoszenia haseł czy znaków (takich, jak DTG, sitodruk, transfer, flex, flock czy sublitex). W sklepie Artkoszulka zamówisz na przykład nadruki z logotypem swojego brandu na koszulkach Fruit of the Loom o odpowiednio grubej gramaturze, wytrzymałych na intensywne użytkowanie i częste pranie. Zanim zamówisz nadruk, zwłaszcza w hurtowej ilości, odpowiednio przygotuj projekt, zadbaj o to, żeby zarówno motyw, jak i kolory współgrały z identyfikacją wizualną Twojej marki i dotarły do nas w najlepszej jakości. Masz pomysł i nie wiesz, czy możliwa będzie jego realizacja? Zawsze możesz skontaktować się z nami mailowo czy telefonicznie – jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Ciuchy z nadrukami to świetny sposób na to, żeby pozytywnie wpłynąć na klientów i… zwiększyć motywację pracowników. Postaw nie tylko na rozpoznawalność, ale też na jakość, zamawiając nadruk na koszulkach lub bluzach polarowych w sklepie Artkoszulka.